مشكلة سخونة السيارة ال سيات133

تاريخ النشر:  July 25. 2020

أننى امتلك سيارة سيات133 وقد عانيت كثيرا من مشكلة سخونة محرك السيارة وخاصة فى الصيف

وقد وضعت هذه المشكله امامى وقمت بدراسة جميع الأسباب التى تؤدى الى هذه المشكله ؛ واخيرا وفقنى الله فى الوقوف على اسباب هذا العيب وأفضل الطرق لمعالجته وقمت بتنفيذ الحل فى سيارتى الخاصه ولكى اتأكد من نجاحى قمت بتركيب دائرة امبير حراره والآن والحمدلله انتظمت حرارة المحرك وقد تلاشت المشكله تماما

اننى الجأ لسيادتكم للنصح والأرشاد فيما يمكن عمله للأستفاده من هذا النجاح ونسبه لى ، حيث انه لم يسبقنى احد فى التوصل لأسباب عيب السخونه ولاكيفية علاجه بطريقه فعاله

يا أسطي دوت كوم
يا أسطي دوت كوم يقول
July 04. 2008

السلام عليكم,

يمكنك تسجيل براءة إختراع, وتستطيع اللجوء الى وزارة البحث العلمى لتسجيل هذا النجاح

http://www.arablaw.org/Download/Patent_Egypt.doc

شخص ما يقول
March 27. 2009

اذا كنت عاوز تنجح وتلاقي ناس تقدرك سافر الي امريكا او اوربا وخير الكلام ما قل ودل

شخص ما يقول
May 27. 2009

Previously نشأت سيات نشأت wrote:

أننى امتلك سيارة سيات133 وقد عانيت كثيرا من مشكلة سخونة محرك السيارة وخاصة فى الصيف

وقد وضعت هذه المشكله امامى وقمت بدراسة جميع الأسباب التى تؤدى الى هذه المشكله ؛ واخيرا وفقنى الله فى الوقوف على اسباب هذا العيب وأفضل الطرق لمعالجته وقمت بتنفيذ الحل فى سيارتى الخاصه ولكى اتأكد من نجاحى قمت بتركيب دائرة امبير حراره والآن والحمدلله انتظمت حرارة المحرك وقد تلاشت المشكله تماما

اننى الجأ لسيادتكم للنصح والأرشاد فيما يمكن عمله للأستفاده من هذا النجاح ونسبه لى ، حيث انه لم يسبقنى احد فى التوصل لأسباب عيب السخونه ولاكيفية علاجه بطريقه فعاله   

انا عندى سيات ممكن تكلمنى على الموبيل لان العربيه بتسخن 0168825123

شكرا
محمد السيد ياقوت
محمد السيد ياقوت يقول
October 08. 2009

مفيش اسهل من تبريد السيات 133

شخص ما يقول
December 14. 2009

مستفز أختراع أه اللى بيقول علية طب ما يقولة ليستفيد منة الناس أفضل لأن مين اللى هيهتم بأختراعة غير اللى عنهم هذة السيارة اللى عمرها أكثر من 30 عام وغلابة مش عاوز يقول يبقى يبطل أستفزاز وهو دة النصح والأرشاد لهذا العبقرى

شخص ما يقول
February 13. 2010

يا ريت تقول ازاى الكلام دة بدل من انك بتكلم كدة واهو تفيد الناس بدل الكلام على الفاضى

شخص ما يقول
April 20. 2012

Previously نشأت سيات نشأت wrote:

وقد وضعت هذه المشكله امامى وقمت بدراسة جميع الأسباب التى تؤدى الى هذه المشكله ؛ واخيرا وفقنى الله فى الوقوف على اسباب هذا العيب وأفضل الطرق لمعالجته وقمت بتنفيذ الحل فى سيارتى الخاصه ولكى اتأكد من نجاحى قمت بتركيب دائرة امبير حراره والآن والحمدلله انتظمت حرارة المحرك وقد تلاشت المشكله تماما

اننى الجأ لسيادتكم للنصح والأرشاد فيما يمكن عمله للأستفاده من هذا النجاح ونسبه لى ، حيث انه لم يسبقنى احد فى التوصل لأسباب عيب السخونه ولاكيفية علاجه بطريقه فعاله   

لو بتتكلم بجد ممكن تفيد ناس كتير باكتشافك ده

(وخيركم من تعلم العلم وعلمه)

وكمان لما تنفذ كلامك ده على العربيات السيات سعرها هايزيد

انا عندى سيات 133 برده موديل 81 وبتسخن برده

لو تقدر تفدنى بحاجه تبقى مشكور

م/01062455960

email / ahmeddoctor2028@yahoo.com
شخص ما يقول
February 26. 2017

السلام عليكم انا عندى سيات 133وبتسخن وده رقمى 01066288744

إضافة تعليق

يمكن إضافة تعليق من هنا ثم الضغط علي زر الجواب